| Telefon: | 019-611 39 00 |
| Mail: | info@korebro.se |
| Adress: | Hertig Karls Allé 16 c 703 40 ÖREBRO |
| Hitta hit: | Klicka här |
| Typ | Innehåll | Pris |
|---|---|---|
| Teorikurs: | Teorikurs; mån,tis,ons & tor, 3h/dag. Vi kör den intensivt under en och samma vecka. Böckerna ingår och APPen Elevcentralen där du bl.a ser körtider/kommentarer från lektioner. | 1 800:- |
| Körkortsboken APP: (*) | Du gör frågorna via APPen i din mobil, padda eller dator (hemma eller på KÖRebro). - Eleven får en VÄRDEKOD till APPen. Välj månadsperiod. | 1: 349:- 2: 798:- 6: 1150:- 12: 1400:- |
| Öva teori: | Öva teori inför det muntliga provet vid Trafikverket. 2 h/tillfälle. | 550:- |
| Riskettan: | 4 timmars kurs om alkohol, droger, trötthet och riskbeteenden. | 1 050:- |
| Risktvåan: | Även kallad Halkkörning. | 2 800:- |
| Körlektion Privat: | 60 minuter | 975:- |
| Körlektion Helg: | 60 minuter, lör & sön | 1 350:- |
| Körlektion Kompis: | 90 minuter, 2 elever, ni lär av varandra. | 900:- / pers |
| Körlektion Kompis Helg: | 90 minuter, 2 elever, lör & sön | 1 150:- / pers |
| Körlektion Sthlm: | 2–4 pers. Vi tränar omkörning, filbyten, farthållaren, avancerad stadstrafik i Sthlm City. Tidsåtgång 6–9h | 1 500:- / pers |
| Körlektion Disco: Privat/Kompis | - Vi lär oss koppla ihop mobilen med bilen. - Vi har kul och lyssnar på bra musik. | Privat 1 025:- |
| Lån av bil vid prov: | Du använder KÖRebrobilen under provet + 30 min uppvärmning ingår. | 1 450:- |
| Körkortsboken: | Grundbok: Trafikens alla regler. Studiehäfte: Teoretisk del och praktiska tips om de olika körövningarna. Vägmärken: Vägmärkesförteckning. | 500:- |
| Teorikortlek: | Bra kortlek med teorifrågor, en stor hjälp om man har svårt med teorin. | Lånas ut till inskrivna elever |
| Introduktionskurs: | 3,5 timmars kurs med många bra råd om hur ni övar bäst hemma för att det ska bli så säkert, effektivt och miljövänligt som möjligt. KÖRebros kurs har fått mycket bra recensioner! (Mammas fantastiska fika ingår) | 590:- / pers |
| Typ | Innehåll | Pris |
|---|---|---|
| Startpaket Privat: | Teorikurs (*) 6 st Körlektion Privat 1 st Körlektion Kompis Riskettan Risktvåan Lån av bil vid prov | Du betalar: 15 450:- |
| Startpaket Kompis: | Teorikurs (*) 6 st Körlektion Kompis 1 st Körlektion Privat Riskettan Risktvåan Lån av bil vid prov | Du betalar: 15 075:- |
| Mängdrabatt Privat: | 6 st körlektioner (endast för de som redan köpt ett startpaket) | Du betalar: 1:a, 5 550:- 2:a, 5 460:- 3:e, 5 400:- |
| Mängdrabatt Kompis: | 6 st körlektioner (endast för de som redan köpt ett startpaket) | Du betalar: 1:a, 5 100:- 2:a, 5 010:- 3:e, 4 950:- |
| Dag | Tid |
|---|---|
KÖRtider | |
| Mån - Tors | 08:00 - 16:10 17:00 - 18:30 |
| Fre | 08:00 - 16:00 |
| Lunch | 12:40 - 14:00 |
För att säkrast nå mig:
Maila och bestäm en tid med mig.
Sara BabanTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Facebook. Magdalena är verkligen pedagogisk och har imponerande mycket tålamod! Hon gav mig så många eye-opening tips som jag inte hade hört från någon annan tidigare och det kändes alltid tryggt att sitta i bilen med henne 😌 Dessutom var hon så vänlig och rolig att prata med att jag alltid såg fram emot lektionerna ☺️ Letar du efter den bästa körskolan i Örebro så rekommenderar jag starkt KÖRebro! 🚗Publicerat på Joakim LindgrenTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Facebook. Magda är väldig duktig läraren som såg till att jag tar körkortet vid första försöket under uppkörningen. Hennes teckenspråk är verkligen bra som jag lätt förstås. KÖRebro är världens möjligtvis bästa trafikskolan! Mer än varmt rekommenderas! 🫶Publicerat på Vendela ThellTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Facebook. Körebro, helt klart bästa körskolan i Örebro. Magdalena med ett hjärta av guld, med sådan passion och engagemang. Jag som inte är så framåt och alltid har varit lite rädd för att ta körkort har alltid blivit omhändertagen och bra bemött av Magda. Och de vet jag att mina andra vänner som jag dragit med dit också har blivit. Vi började som 2 personer jag och min bästa vän att köra och sedan dess så tror jag att vi är minst 5 stycken bekanta som tagit körkort utan problem hos Magda. Hon har alltid varit noggrann och informativ så vi har alltid känt oss trygga i att vi kommer klara detta vilket vi också gjorde ALLIHOP! Så jag har bara bra saker att säga om körebro för nu även efter körkortet så kan jag befinna mig där bara för att säga hej och tacka Magda åter igen. För inte bara hjälpte hon mig med körkortet utan under hennes teorikurs så fann jag även min kärlek och partner vilket är något som jag aldrig kommer att glömma och alltid kommer tacka Magda för ( även fast det inte riktigt var hon som förde oss samman😂) så tack igen Magda för ditt fantastiska arbete ❤️❤️❤️Publicerat på Anna MesselthTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Facebook. Magda har ett hjärta av guld och en stor passion för sitt jobb och sina elever. För er som funderar på att leta och välja körskola , men också vill bli en bra bilförare sluta leta och boka in dig på Körebro. Ni kommer ha roligt på vägen till ert körkort. Tack Magda Känns tryggt för mig som mamma att båda mina tjejer har gått hos dig ❤️Publicerat på Maria BerggrenTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Facebook. Bättre och mer engagerad körskollärare finns inte!! Bra att man går teorikurs på körskolan under några kvällar. Bra med kompislektioner, då man får möjlighet att jämföra sig lite, man får extra mycket tips och aha-upplevelser, Upplevde det som en väldigt bra blandning med ensamlektionerna. Kan inte rekommendera skolan och Magdalena starkare, många skratt och mycket bra tips och tankesätt som hjälpte mej att bli mycket bättre. Hon peppade mej på bästa sätt ända in i mål och nu står jag här med mitt körkort på första försöket. Tusen och åter tusen tack! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Publicerat på Sara AlmérTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Facebook. Bästa körskolan i Örebro och antagligen Sverige, har lärt mig otroligt mycket och Magdalena hjälpte mig att ta körkort. Inte bara att hon hjälpte mig med körkortet, jag har haft så otroligt kul med Magdalena och det är en person jag ska minnas i resten av mitt liv❤️ska du ta körkort ska du till körebro, rekommenderar starkt❤️Publicerat på Ashi MohammedTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Facebook. Mycket bra lärare, noggran och tydligPublicerat på Alo BaloTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Facebook. Bättre körlärare finns det inte. Samtidigt som man lär sig köra bil har man även kul och får skratta väldigt mycket! Tack Magdalena🙏Publicerat på Alice RothTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Facebook. Bästa Magda! 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟Publicerat på Facebooks sammanlagda betyg 5.0 utav 5,
baserat på 9 recensioner
Allt material som kan ses på sidan är skyddat enligt upphovsrättslagen och ägs av KOREBRO.SE, såvida inget annat är angivet.
Inget material på sidan får distribueras, överföras, återanvändas, spridas, modifieras eller användas på annat sätt än för privat bruk utan skriftlig tillåtelse av KOREBRO.SE.